Sabtu, 10 Oktober 2009

canon photomarathon

sabtu haritu bertempat di sunmay lagoon berlangsungnyer canon photomarathon khas tuk penggune canon...canon meraikai pelanggannye nganistimewa sekali...hahaha nasib aku tak p sesorang...aku ditemani hafiz yg dtg khas dr johor..klo tak payah gak..kat sane xtvt nyer kami dimintak menangkap gambar yg dpt memenuhi 3 tema...
1. splash
2. red
3. work in progress
huh aku maen hantar je yg mane aku rase ok...dr segi teknikal ni aku masih teramat sgt lemah...org bru belajar, klo salah tolong ar tunjukkan k...pastu ade penerangan tuk amek gambar sukan...oleh pakar...then ade service camera sekali...bnyak lg xtvt kat situ...cumenyer aku balik awal...majlis tamat kul 9...aku tak larat nk lepak situ sampai mlm ngan makan nyer yg amat mahal...aitin rm5m, buger rm8, nasi goreng/kueh teow n seangkatan rm10....huh mane larat aku...hahaha
pemenang aku tak tahu...aku nk gak tgk care pemenang mengintrepetasi theme pd hari tu...kat bwh ni aku ade sediakan beberape gambar kenangan tuk event ni...

aku ngan hafiz





huh bleh surf kat dlm sunway lagoon...best giler...aku tak bwk pkaian mandi la plak...


menanti subjek trun dr gelongsor tu...


splash




red


tgk ni..ramai mcmni penggune canon...nagn gadget2 yg canggih...huh rase teruja giler...aku tak sabar nk ikut serta event ni thun depan...aku nk pastikan aku bersedia thun depan...
huh p gathering canon user kat sunway lagoon resort..

Tiada ulasan: