Khamis, 2 April 2009

i'm learning you



ha ni la baju volley-holics
nampak manarikkan
tp malang bju ni reject
memng salah pon mase proses pembuatannye
salah cop perkataan volley-holics tu
patut kat belakang
n lambang mas tu patut kat tepi belah kanan
tak boleh nk letak sebab ade line
nnt ganggu line
tp ape pon aku bangge ngan hasil kali ni
menarik
bg aku ni bukan sampah
aku bangge kot pkai bju ni.
n sesape nk baju ni bleh dptkan kat aku
aku lelong rm10 jer...
plg tdk dpt gak kurngkan kerugian dr aku jdkan bju ni kain lap kaki je kan
nk buat mcmaner
yg lebey kne ar tanggung kerugian tu
ni la berniage
klo berani try ar
tp kne tanggung sendiri la
sedangkan kaki kanan pon perlukan kaki kiri tuk berdiri
so same2 la kan
kengkadang klo kite terlalu bertimbang rase kt org
org blum tentu akn buat bende yg same pd kite
comfirm takkn nyer
pling lebey ucap thanks
tu pon klao la
klo nk buat dajal kat org comfirm org kan buat lebey pd kit
jd jgn buat jahat kat org n pad mase yg same
bru aku faham
maksud
buat baik berpada-pada
ape pon
i'm learning
time kasih kerna mengajar aku

1 ulasan:

cErItEra'aD berkata...

huhuhuhu..betoi2..xpe la...belaja dr kesilapan...n kesilapan mematangkan..kan? kan?