Khamis, 23 Julai 2009

north trip

salam pd semua.Yup memang aku skang dah jarang sgt update blog ni. Alasan yg aku bleh bg mcm biase ar....Sibuk...huhuhuhu aku ni teruk skit klo bab time management ni...huhuhuhuhu sebenarnyer bnyak lg priority yg aku perlu utamakan dr mengupdate blog ni..ha kli ni aku nk tunjuk gambar2 mase kiteorng mase g kenduri rumah adzhar kat felda teloi timur kat kedah , rumah atok nazri,akak wak,g penang, kulim, bebudak ni p rumah paklong acan, rumah am ngan ad kat perak...huh satu pengembaraan yg amat lah sangat mnyeronokkn...pada yg laen2 nnt klo ade funtion g aner2 meh ar ikut skali...bru dapat rase seronok die...gambar je tk dtp nk ceritakan bertape seronoknyer kat sane....

gambar memang tak tersusun...malas...huhuhuhu
ni gambar atas feri...nk g penang...pulau mutira...





kat tegah jln pon berheni gak nk tgkp gambar mamat ni...





gambar atas ni mase kat sedim...
huhuhuhu memng seronok...
pd minhat...huhuhu aku cederakan mate ko kan...sorry...tak sengaja.









bapak pengantin ni..huhu pakcik aziz



mcm biase mne2 kenduri on tolong basuh pinggan jer....
nk tolong masak mane la kiteorng tahu....


hahaha takde ape yg mustahil...semuanyer bleh dicapai..





atas ni gambar ngan atok nazri....


musim buah..ni la penangannyer...due guni atok nazri bekalkan..
ni bru atok die..tak campur lg ngan keluarge2 lain...memng rabak kete bwk sume ni....





rumah ikromi.




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..akhirnye apeng mengaku injuredkn mate minhat..aritu xnk ngaku..