Sabtu, 12 September 2009

penyelasaian tuk hari sabtu

hahaha alhamdulilah semuanye berjalan lancar (lancar ker) walaupun tak mengikut perancangan...ye la kite hanya mampu merancang tu pon kengkadang gagal gak...penentunye tuhan gak kan...so penyelesaian tu kekusutan sabtu aku dpt diselesaikan ngan...
1. aku entertain hafiz kat rumah aku jap
2. pg amek tuala kt kepong
3. odeng hantar motor kat kg.subang jer
4. akhbar p shopping ngan jonas brothers, so kurang ar rase bersalah tak teman die.
5. teman meri g bli baju kat ou...last2 aku pon sangkut gak...memng aku dah agak dah bende ni akan jd..pntg ikut org shopping..mesti nk bli gak....tu yg agak berat nk ikut org ni...
6. berbuka puase gak ngan ahli rumah
(tp kat rumah je ar..best gak dpt mkn ikan jeket ngan sambal tempe, n ditambah lg ngan ikan bilis serta aku masak meggi tuk memberi selera makan hehehehehe)
so settle la segale kekusutan nk buat ape tuk sabtu td...hahaha skang ni aku ngah tak sabar nk tggu tuk bukak pose esok ngan ain,pudin n aku bwak jack skali...tgk je ar ape hasilnyer...

Tiada ulasan: