Jumaat, 11 September 2009

hari sabtu

setakat ni sume berjalan mengikut plan..tp tuk ptg ni tak sure...meri ajak teman g one utama, akhbar ajak p shopping kat bukit bintang,sogo n seangkatan ngannyer...meri taknk g sane..sebab meri nk bli bju kat topman...so ou dah memadai bg die..aku meng nk cari barang sikit tuk raye ni...tp tknk cari kat ou...n odeng plak ajak aku teman die betolkan motor kat sentul..aku plak ade kne p amek tuala kat chong...janji ngan die nk amek arini..siap ckp tuala tu urgent n nak cepat lg ngan die..klo tak amek msti die igt aku maen2kan die...n skang ni kt rumah aku ade hafiz (kwn aku dtg dr aping n die akn balik ptg ni kul 6 ptg)..patut tghari ni aku hantar die kat tempat gf die..tp gf die ade kelas...so date dieorng batal...aku tak tahu nk entertain die ape di bulan2 pose ni...hahahaha bukn setakat tu jer...mlm ni ade bukak pose bersame ahli rumah kat flaminggo steamboat..n wan karim plak ade date ngan others jonas...eh kene mengena wan karim ngan plan aku tuk petg ni kan...tuk pengetahuan korang yg wan tu salah sorg dr ahli rumah aku...so klo die ade janji ngan org lain so mknenye susah la tuk mjlis mlm ni berjalan ngan lancarnyer kan.....so memng payah nk arrange bebudak rumah ni...aku tak kesah coz aku ade lagend aku yg bleh bwk aku kemane2 jer...dieorng ni msti harapkan wan karim tuk p bukak pose ni...wan karim plak nk kne kuar ngan jonas tuk shopping ptg ni...tak silap aku acan pon nk gak makan staenboat tu..klo die tahu yg kami mkn n wan tak ajak die msti die kecik hati...hahahahahahaha kan senang klo sume orng suke bercakap...ni tak..sume nk senyap n biar sume berlaku ngan sedirinyer...last2 berdouble2 date...mati nk layan sume...setakat nk aku tak sempat lg nk reply mesg dr nana n umi...maaf ar pd korng coz saye memg takde mood setakat ni nk memesg...ko rase ape patu aku buat..anjakkan buke pose tu esok?????tk bleh..esok aku ade janji ngan ain tuk bukak pose kat sek2...n aku nk bwk jack skali..mane la tahu ade jodoh...aku gembire je klo kwn2 aku gembire...tggal arini je nk bukak pose ngan ahli rumah..mggu depan dah raye...hahahahaha rayoooo..korng bg ar cadangan k..aku pening...last2 kang aku tido jer kang...nk melawat karim kat hosp pon tak tahu bile plak.....

Tiada ulasan: