Khamis, 17 September 2009

giler sedey tahap gaban dah ni!!!

1st aku memng nyesal coz balik kg lambat.Huh baru aku rase mcmaner menunggu waktu nk balik kg ni sesorang..housemates sorang demi sorang blah...bebudak ni pon dah berkurang...facebook pon tak ramai yg online...nk kuar plak hari hujan..ape jadi ngan aku ni...raye dah dekat...aku balik hari sabtu...saing abg aku...aduuuuuhhhh...aku akan pastikan aku lepak luar mlm ni..tak bleh bleh nk dduk rumah jer...esok p kelas...kat kelas tggal bape org jer yg tak balik lg...aduuuuuuhhhhh...ape jd kat aku ni...nape la aku tak mohon cuti awal...malas punyer pasal...amekkkkk ko.......huishhhh memng tak kene je kali ni..slalunyer aku la yg balik paling awal skali...tp kali ni....adddduuuuuuuuuhhhhh......dah ar..takde mood nk tulis lg..yg pastinyer aku menyesal...

5 ulasan:

nawzadamha berkata...

baru ko wu rasa org yg balik lambat2 nie...

huhu..

have a nice days..

maaf zahir batin..
happy eid mubarak

AcanCapik berkata...

ala, standard la tu. best la sunyi2, tenang dan aman damai je rasa. haha... esok ntah berapa kerat je la yg dtg METC... tp yg pasti tahun depan aku nak balik awal jugak la... huhu...

Udin Senin berkata...

Alahai,seksa menunggu tapi seronok ketika dalam perjalanan nnti..huhuh..btw,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

ali berkata...

korang tak tahu rasenyer...aku bru tahu...huh tobat aku tknk blik lewat lg..

AcanCapik berkata...

aku tau la peng, dah biasa blk lmbat...ada yg best, tenang je, x kelam kabut, x payah wat surat, tp yg boring, sunyi jer.... huhu..