Khamis, 3 September 2009

bnyaknyer nk aku ceritakan.

assalamualaikum semua..kali ni aku nk citer panjang lebar sikit..sebelum petang ni aku pg lg perjalanan ke perak..berbuka pose kat rumah hakim pastu aku terus bermalam kat rumah wan karim..harap perjalanan kali ni tambah satu lg kenangan manis dalam hidup aliapeng n sume metc trainee.

gambar ni buat aku rase tak percaye je ngan ape yg aku dah lalui ni...jumpe ngan dato' Nicol.
siap bergambar lg.
time kasih daun keladi dato'
sudi tgkp gmbar ngan hamba..
huhuhuhu
mase tu perlawanan separuh akhir cimb malaysian open 2009
aku g tgk sorng je mase tu...coz dekat je die lawan.kat the curve

boleh kate takde sape dpt tgkap gambar ngan dato' mase tu..tp aku...
hahahahaha
my lucky day



huh mase tu tak sangke gak yg squasy ni ade penyokong.penuh semua penjuru...
memng patut kite sokong..klo tak sape lg kan nk sokong...

ni aku p rakaman twiesties bingit kat studio mtv7 ngan amar n ikromi.
mlm tu memng happening..lyn bunkface..walau dah slalu tgk show dieorng tp tetap tak bosan..ade lgu baru prom queen die bwk hari tu...


ikromi n amar yg follow skali..thanks amar sudi ajak aku.

nilai murni: ha mase kiteorng dok sibuk nk sembhyang magrib kat situ...surau memng sunyi..biasenye waktu mgrib surau akan penuh..ye la waktu singkat..tp surau kat studio tu memng sunyi...tetibe kat rak tu ade sepasang kasut...nike air...
tajuk : si kasut nike air merah
aliapeng: eh mcm slalu nmpak kasut ni ( monolog dalaman aliapeng)
amar: eh..ade orng la...
ikromi: hahaha dieorng yg reramai tu dah semayang awal kot (jam waktu tu 7.30 mlm)
aliapeng: dah ar jom cepat..
amar: (melangkah masuk awal)....eh ni sam kan?
aliapeng: ah ha la..klo tak silap la (tgk dr belakang..takkn org ngah semayang nk tgk dedepan)
ikromi: betol ha...ha bgus la....tak lupe tuhan...
ha kwn2 walau sape pon kite skng ni.walau ape pon kite buat.sape pon kwn kite n ape2 la keadaan kite...JGN lupe sembahayang tau...



subjek : am
lokasi : masjid cantik belakang tasik kj

gambar sekitar the curve
tempat slalu aku tgk wayang....
tu dlm gambar tu direct tunjuk laundry bar.
tempat slalu band2 perform mlm jumaat...

ade satu hari tu aku ngan kromi kuar p try tggkap gambar ngan meng adjust shutter speed...ni la antare hasilnye...bru belajar...klo ade tips meh ar berkongsi...

major event aku...
huh memng ecxited giler mase tu nk tgk all american reject, boys like girls, kasabian, hoobastank n ramai lg live depan mate...
aku g ngan odeng, am, dem
yg lain aku mntak maaf la tak dpt pg..tiket kne dptkan awal...mgkin laen kli kite g dptkan tiket awal k...
tp mlm tu memng best...sound system-10, screen background-10 , lighting-10
its almost perfect bro...




ni mase kiteorng mkn kfc...dah ade org start masuk dah...






ni la funtion last sebelum ramadhan...

satu ramadhan tu aku balik jhr..balik sesorng naik bus...
sampai kota hafiz dtg amek aku ngan kter bru die
kirenye aku antara org pertama naik keter die...thanks hafiz
aku kat rumah tolong mengecat rumah...huhuhuhu raye ni rumah warne baru...bru satu hari puase dah mengecat rumah.




lokasi : stesen bus larkin
tggu bus balik kl





selame ni mamat ni ar yg gunting rambut aku...ape pon thanks ar k...


ni gambar mase teman kromi pos motor ex5 die...huhuhu takde lg la ex5 kat rumah aku..


putus hubungan due sahabat motor ni...heheheheheeeeeeee

lokasi : mid valley
shopping,shopping hahahahaha bnyak gak shopping aritu...memule nk teman meri je beli jens..aku ikut skali ngn mozek.

aku ade kad keahlian paddini...so klo nk bli brang kat padini, pdi n seangkatan ngan nyer korng contact ar aku...bleh pakai kad aku...bleh dpt diskaun..

last week aku kuar berbuka ngan moceng n kwn2 die...thanks ceng



aku rase sampai sini je ar dlu...tak larat...nk p perak plak ni..nnt kne tggal plak...
bye...

Tiada ulasan: