Khamis, 1 Oktober 2009

life aircraft

haha sesuke hati aku je nk update ke tak blog aku ni kan...hahahaha bukan ape bnyak sgt yg aku buat sampaikan tak tahu ape yg special nk citer kat blog ni..tp kali ni memng special n sgt teruja nk cerita kat blog ni...memule skali nk bgtau yg td ptg aku g melawat karim...die dah beransur pulih...cume ade komplikasi kat bahagian xxx die je...alhamdulillah...semoge die cepat sembuh..gambar karim aku tak dpt sertakan sebab menghormati karim yg masih terlantar di hospital...ha kite ke tujuan asal aku nk update blog ni..aku nk bgtau yg td 1st time aku bekerja ngan life aircraft...boieng 747-400 registration no 9M - MPL...mcm tak caye plak..bukan ape...aku memng tak bersedia langsung...ilmu dah la paras2 buku lali jer...aku td ditugaskan kat line7 hangar 2...sepasukan ngan aku kali ni damn, megat, sharp dan jugak batut...ape yg buat aku rase happy td sebab org kat hangar sane semua mengalu alu kan kedatangan kami..tak seperti yg digambarkan sebelum ni...n aku skang ni nk kne tido dlu...esk bgun awal...ops luper...kali ni post takde gambar...coz memng peraturan tak bleh sesuke hati tgkap gambar kat hangar...ni kerjaye aku...so aku perlu hormati...harap korang paham k....bye