Rabu, 14 Oktober 2009

last minutes

ha kerja under time pressure memng meletihkan...tu yg aku dah tak update blog ni beberape hari...igt bleh update setiap hari...penat la plak...tdo kul 10 setiap hari...hahaha bgus gler...klo time kelas teori pon mcmni msti tak ngantuk dlm kelas...tentang time pressure ni aku nk kongsi pengalaman kerja kat kabin...kapal yg aku ngah buat ni nk test flight jumaat ni..so skang ni bahagian lain sume bleh kate dah siap...bahagian kabin la yg ngah sibuk nk mampos..ye la kat kabin la semua persiapan terakhir perlu dilakukan...td dah buat engin ground run...mase aku buat kerja kat kabin 2,3 hari ni org memng sesak dlm tu...tambah tambah la panas...amse ade air cornd lg....mandi peluh sentiase ar...kerje yg aku buat bnyak dlm kabin ni..bantu sane-bantu sini...memng rase seronok...pakcik2 n abg2 semua bebaik...klo buat mkn2 tak pernah lupe nk ajak kami...hahah td kami dijemput tuk joint jamuan dieorng..ngah dok menjamu selera, engineer panggil semua abg2 tu tuk briefing...haa tggal kami ar kat situ p mengabiskan makanan...kenyang sampaikan kami tak p amek lunch dah....huhu....mase engine ground run tu ade pakcik tu siap bg kami p tdur tempat dieorng lg...hahaha dapat la lelapkan mate sejam due....panat sgt..lepas bgun tdo bru la buat kerja ngan lebih efisien lg..hahaha....tak sabar nk tgk kapal tu terbang ngan selamatnyer...jumaat ni dah habis dah praktikal...so ni la saat2 terakhir aku ngan 9m-mpl....

Tiada ulasan: