Jumaat, 23 Oktober 2009

tamat.titik.noktah....the end

hahaha nk bgtau yg aku dah habis praktikal kat hangar complex a malaysia airlines..nk ucapkan terima kasih kat semua yg terlibat sepanjang aku ade kat situ...terutamenye mereka yg berkerja ngan aku...damn,sharp,batut,megat...pastu mase kat line 10 plak...minhat n bebudak avionik....korang memng bagus buat kerja..thanks bnyak bg tunjuk ajar kat aku...pastu tak ketinggalan kat semua LAE yg bnyak mengajar dan membimbing aku mcm Mr. Bernard, Abg Nurul Amin, Shawan, Adi, Reza, Fauzidur, Halim, Hj mabrur, Abu, Razi, n bnyak lg aku pon tak igt name dieorng...ade tu tak tahu name pon...dieorng takde pon sombong2 mcm ape org cakap sebelum ni..naik segan aku...bape bnyak dieorng ni belanje aku mkn...murah rezeki korng k...aku harap kite dpt bekerjasama lagi dimasa hadapan...amin....k skang dah tamat praktikal..aku skang nk fokus kat theori...kasik kukuh dlu...thun dpn nk dtg lg...dan aku nk fokus gak kat bisnes bju aku...http://bajubajuan.blogspot.com/..aku nk lancarkan projek matrikulasi..ade sesape ade contac sape2 kat mane2 matrikulasi tuk aku open table kat sane...ngan cari connection ni ngan mase student ker...pensyarah dr matrik....ade korng bleh hubungi aku kat 013-2923828...k ape pon mari la kite same2 usaha dapatkan ape yg kite nak k....
bye..

Tiada ulasan: