Selasa, 6 Oktober 2009

korang takyah bace - 3

sambung lg merepek...hahahaha..kerja kerja kerja...hari pepagi aku sambung install floor board..pastu aku bantu abg Zamry buat sealant kat upper deck feuserlarge...kali pertame try apply sealant..kt mas dieorng tak gune sealant mcm aku blaja kat kelas...die pkai yg dah siap dlm botol tuk di campurkan...so takyah la nk sukat2..senang kerja..jenis yg digunekan kate abg tu jenis B..ade B1/2...ntah la jenis ni bnyak...mengikut kegunaan..tp nk campurkan adhesive ngan harderner tu bukan maen lg kne kocok2 sampai warne sebati...hahahaha penat...pastu lepas lunch ade kerje lg...eeehhhh jap nk citer satu kisah lawak...lawak kot...mcm bebudak pon ade...semalam kami dijemput oleh team 200 AIM...yela semalam kan kami buat vynil ngan team tu..tp hari ni ngan team A&C, so kiteorng segan la nk pg jamuan hari raye dieorng...mengenangkan makanan METC meng kami nk sgt pg sane..tp malu la plak...hahaha last2 g ar mkn makanan METC....pas mkn, semayang kami pg la line kami...huh tetibe abg tu ckp kat damn..."eh, korang g aner td? , nape tak dtg?"...damn plak jawab..."eh, segan la bang"..."dah meh makan ni"...pas je ayat tu aku pon serbu la mknan..hahaha kenyang tahap babun...terima kasih...k pas lunch aku buat sealant tuk floor board...ye la dah inspeck...pasang slip nut...high temp tape...install composite....kne la sealant plak...pastu baru la proses pasang vynil....k sampai sini dlu la...bye...

Tiada ulasan: