Isnin, 5 Oktober 2009

korang tak yah bace - 2

ha semalam aku penat sgt sampaikan lepas magrib aku tertido...terus membawa ke pg ni...tu yg aku update blog lambat...ha tp igt post ni pon korang takyah bace..takde maknenyer nk bace post ni..aku saje tulis dlm blog supaye aku igt ape pengalaman awal2 aku ngan life aircraft...nnt dah mahir nnt aku bleh review balik...mase tu la aku akn gelakkan diri aku sendiri...hahaha misti lawak...k aku smalam pepagi g meeting room kat team 200 AIM...memang bagus budaya dieorng ni...sebelum meeting ade taxkirah pagi..pastu bru la bincang pasal kerja...aku ngan damn ditugaskan dibahagian upper deck...so abg. Razi la yg jage kami pg tu...abg. Razi ni pon die kate die kne amek oral test tak lame lg tuk dpt approval...muda lg..tp keja bagus....aku blaja lagi pasang vinyl...tp kali ni keseluruhan aspek la...siap hands on lg...pastu aku di tugaskan dibawah jagaan LAE Hong...ngan die aku buat inspection floor deck...bukak panel lantai...check split pin...pastu aku gantikn high temp tape tuk halang contac antara pin ngn structure aircraft..ye la nnt corrode plak...pastu spray annti corrosion pd keseluruhan structure...LAE Hong dtg inspect...tuk FOD @ crack....dah puas bru kami bleh pasang semula...ops terlupe...kt pintu kmi kne bersihkn kabel dan apply grease baru....abg Adi bnyak membantu..time kasih...

Tiada ulasan: