Sabtu, 31 Oktober 2009

out for all american rejects




ha kali ni aku g gak all american rejects punyer show kat malaysia.Memng jarang dah aku g gig skang ni..bukan tak support...tp tak g jer....support dr segi laen plak....dieorng ni memng hebat...bukan sekadar menyanyi malah mereka menghiburkan...hahaha bukan mengagung agungkan pemuzik luar...local band yg ade mlm tu pon hebat2..dieorng dapat gak menaikkan suhu perkarangan stadium bukit jalil tu..tahziah diucapkan kat vokalis one buck short...muki masuk hospital...harap ko dpt sembuh ngan cepat...hahahaha...dieorng tak batalkan show dieorng mlm tu...dieorng menjemput rakan2 dr band2 lain nyanyi tuk dieorng mcm sam bunkface, liyana fizi estrella, edy gsc, pop shuvit nyer vokalis...hahaha semua mantap...bwh2 ni ade sikit gambar...aku bwk lens baru aku...tak bleh nk zoom...so gambar meng tak bape ni best..aku pon bru jer belajar....susah nk tgkp gambar mlm ni...hahaha alasan org yg loser....ha tgk ar............




yg ade sekali mlm tu...nazwan, meri, dan che mat...sempoi....



















digi jgn luper adekan lg konsert yg gempak mcm ni...lain kali kite jemput sumer local band yg otai2 plak...kasi gegar bukit jalil....

Tiada ulasan: