Isnin, 26 Julai 2010

tunai tanggungjawab

ape nk cakap...lame dah tak tulis kat blog.....
terus je la...
hari ni aku amek last exam tuk module 17...propeller engine...
alhamdulillah secara teori nya aku dah tunaikan tanggungjawab aku kat METC selama 3 tahun...
dengan jayanya.."jaynya" ni merujuk pada definisi aku sendiri la...
kalau nk bandingkan ngan trainee2 lain...aku jauh teruk di belakang dieorang....
nk share sikit...aku takde "T21" tau sepanjang 3 tahun..hahahahahahaha
T21 ni kire amaran pabila kite ade buat salah kat METC....
nampak macam aku ni budak baik kan..hahahahaha kalau korang budak METC ni korang tau la betape teruknye aku..hahahahahahahhaha
tp "show cause letter" aku pernah dapat 4 kali tau...4 kali jer..hahahahahhaha
tapi aku selalu je buat salah....kuar malam, balik awal, tido dalam kelas, janggut kengkadang lupe nk potong,
tak datang kelas, tido kat surau n looker room, hahahahaha banyak lagi...
sume ni aku buat sebab nnt dah kat engineering department dah tak boleh buat...so dah pernah buat dah la kan....nnt dah kerja jadi engineer takkn nak ponteng lagi.......ok tak alasan aku..hahahahah

ape pon aku rase happy sagat ngan diri aku..dapat tamatkan belajar kat METC ni...huish...teruk undang2 sini...
memng melahirkan pelajah g bersahsiah tinggi...hahahahahahahhaha

ape pon aku nk ucapkan ribuan terima kasih kat pn.Robani n suami yg dulu terima aku masuk sini mase interview dulu...pastu pada semua yg galakkan aku masuk sini...n pada instuctor2 yg cool sepanjang 3 tahun ni....kat classmates2 yg super cool......n pihak management yg memng dah macam mak, bapak, abang n kakak kami kat metc....cik warden yg super duper cool..time kasih sume.......

k sampai sini dulu..gambar takde..takde gambar yg dapat gambarkan perasaan aku kali ni.....
korang imagine sendiri k...
aku ade bnyak lagi entry2 pasni nk share...so tunggu...

8 ulasan:

ishiko berkata...

jap..jap... nk try imagine... (smbil jari telunjuk kat dahi...emm..)

nardya raihan berkata...

wah. lame ku 2gu apeng pnye update. ahha/...
sudah abis d METC.. slamat maju jaya dgn kerjaya prcatical itu... huhu...

Miss Anisah berkata...

aku pun penah ade 4 course letter n skali kena 'penjara' sbb beraya..hoho..
best METC ni..haha

Tanpa Nama berkata...

oh,taniah diucapkn!
mode anda mcm sgt gembira~~haha =p

ali berkata...

ishiko
hahahahha sudah sapat kah gambaran?

ali berkata...

anisah....hahahahha cool kan METC

ali berkata...

nad...
thanks....dan thanks sekali lagi..hahahaha

ali berkata...

tanpa nama...
thanks....
yup saya sangat2 gembira...3 tahun lamenye..mcm tak caya plak bleh habiskan...