Khamis, 29 Julai 2010

saye dapat award

hahahahha dalam mood yg tak bape nk elok ni dapat plak awad..kali ni limited.....
ade 3 blog je dapat...so rase tuan punye blog yg bg award ni memang berniat nak bg la...bukan mcm tag2 yg slalu tu....just memenuhi kehendak si tagger tuk terima ape2 pemberian..hahahahahhaahaha

ok..pemberi...cik jelita....jelita ka?????
yup cun2...model aku tu...hahahahaha......

tak sangka dalam dunia maya pon boleh ade best friends......canggihkan dunia ni...tak lame laki ade plak yg berkahwin secara online..hahahahahahha dunia2...

yup aku memng klo dah follow mane2 blog tu memng akan aku ikuti perkembangan...atau kekuncupan blog tu....tu yg korang bleh kire pakai jari termasuk jari kaki bape blog je yg aku follow...sangat tidak setuju ngan konsep u follow i, ill follow u back...hahahaha nk follow blog aliapeng, amat la dihargai.....terima kasih kpda yg sudi follow walau aku tulis ntah pape..yg dah aku follow tu, agak2 la...rerajin update...aliapeng follow ko tu..hahahahahahha

ape pon thanks tuk cik jelita..bile turun kl..kate lnak p tgk mtv...
katy perry
wondergirls
tokio hotel
bunface

hahahahahahahahahaha

bye sume.

6 ulasan:

Nurul F. berkata...

haha ... aliapeng kot ..
ali apeng puji aku .. wawawawa~
hurmmm aku turun menggegarkn kl tu pg sabtu aku grk ..

peng .. konfius ..
kawen siber cmne?

ali berkata...

hahahahaha really means ..take thats as compliment...hahahahhahaha

tak senang ok dapat pujian dr blog ni..kutukan selalu..hahahahahha

kawen siber....oooouuuwwwhhhh masih memikirkan..mungkinkah akan terjadi...hahahahahahha

ali berkata...

ops...sekarang org mintak cerai melalui blog pon dah ade tau....

Nurul F. berkata...

haha sengal cap senduk la ..
manade kawen siber .. but mana mukin 1 hari nt kn.. a'ah tu la bangga kejap.. ali apeng kot.. apeng standby jajan .. nt aku gn nad dtg jasmin nk mtk jajan ... or belanje ..
study la sempat g ko men tenet ..

ali berkata...

nak datang bile?
aku bilik tak siap lagi..hahahahahha
jajan...bukan nad ke yg nak belanja?

nardya raihan berkata...

kenapa pulak saya yg belanja..
ak nak p sane. nak mtk aliapeng belanjo.
pas nie ak nak wat award jgk la.
bia ade aliapeng puji ak plak. wahaha.
p/s: u all smua p MTV bek2 ya. apeng ak nak gmbr wondergirl byk~~ hehe