Selasa, 25 Oktober 2011

declaration

hye..harini terasa nak menaip gak kat sini.
seriously memang rindu giler kat blog ni.
dan sekarang aku sedang menaip...nikmatnyerrrr...haahahaha
banyak kenangan aku dan blog ni.
dan sampai sekarang aku rase blog ni yg sentiase ade ngan aku..hahahahaha

ape yg aku nk declare kat sini????

sekarang aku dah masuk phase6..
hari2 siang dan malam mentelaah module a.k.a buku
penat..tapi kene....takde pilihan
pasal resultnyer...nnt aku share...bukan sekarang...terlalu awal....

aku sedang berusaha ngah re-branding 'aliapeng photography'
yup sekarang aku bergerak seorang
tiada lagi rakan seperjuangan 'WAK'
aku doakan yg terbaik untuk kau....
bile dah sorang...semakin perlahan dan terbatas la pergerakan.
tp aku berjanji akan perjuangkan

pasal perempuan plak
pelu ker kite menjanjikan ape2 yg kite sendiri tak tau ape yg menunggu kite dihadapan
ape nak takut..
aku jaga batas pergaulan
aku takkan ambil ape yg bukan aku punye
dan jangan mintak ape yg belum aku boleh bagi
'kite buat yang terbaik'
gaya mcm yakin ngan hubungan ni
tapi bila ditegur...diam..
bagus diam....sebab diam itu lebih baik dari bercakap kan...
habis kan ayat tu boleh?
ayat yang sepatutnyer
diam itu lebih baik dari bercakap perkara yg tidak berfaedah
tolong bersuara kerna kamu bersama 'aliapeng'
dan bukan bersama sang pujangga
yg boleh menjanjikan dan menyarakan tutur kata indah
be realistik
ape yg pasti
'kite buat yang terbaik'.

setiap kali lepas tulis kat blog ni
aku rase yg lepas ni aku akan jadi aliapeng yg lebih baik
so its good to have this kind of feeling
at least aku rase best...

k thanks

Tiada ulasan: