Rabu, 23 November 2011

penjenamman semula.

bersempena dengan sambutan awal muharam minggu depan. aku sendiri telah bertekat untuk melakukan perubahan besar dalam hidup aku. dari segi pelajaran dan jugak hobi turn to bussines yg aku jalankan sebelum ni secara part time. tidak ketinggalan jugak pergaulan aku ngan kawan2 yg aku ambil endah tak endah sahaja sejak setahun ni. semua perubahan tu pastinya kearah yg lebih baik. insyallah. amin

priority module 11, pastu baru settle assessment ngan metc.

pasal photography plak aku akan ade gadget baru yg akan menaik taraf gadget yg sedia ada. ini kerana aku dah start buat video perkahwinan. ade org kate " orang buat video ko nak buat gak"
jawab aku mudah " ade aku kesah" . so kepada cinematography perkahwinan kat malaysia ni harap korang bagi muka sikit kat aku. yup buat permulaan memng tak sebaik kamu semua. insyallah jika aku terus berusaha mesti hasilnye lebey baik pada mase hadapan kan. yup aku still lagi anggota Bounce Team Project. dan ngah mengusahakan department baru kat BTP iaitu videography team. ade sesape yg berminat ngan video perkahwinan. bgtau aku. mane tau kite boleh sama2 bina empayar videography tuk BTP.

yeah, sebab terlalu fokus kepada pelajaran ngan photography ditambah plak ngan videography yg baru aku ceburkan diri skang ni. aku akui yg aku sengaja mengurangkan segala xtvt sosial aku bersama kawan2....jarang gile melepak.. tgk bola luar...joint trip2 yg dianjurkan...skip banyak undangan majlis perkahwinan. k skang aku tahu ini waktu aku untuk memperbaiki keadaan...hahahahaha aliapeng yg dulu akan muncul kembali...jom singapore.

ok tu jer...dan blog ni akan xtive semula. 

Tiada ulasan: