Ahad, 24 Oktober 2010

CF6-50-C2 exam

hahahahahahahaha saje jer pepetang n takde kerja.....
so gatal tgn nak tulis gak......
esok exam engone CF6...engine yg digunakan oleh kapal2 macam 747, DC10, dan YT14......
ni engine paling basic tuk turbofan engine yet still complicated bg aku....hahahahhaha
instructor yg mengajar...Cik Shahrani.....berpengalaman 11 tahun menjadi engineer dan dah berpuloh tahun gak jd instructor, mane taknyer...ade satu engineer yg slalu maen squas ngan aku tu pon die yg ajar......tak silep aku umur die 39 tahun, die batch 40 aku plak dah batch 78....hahahahahhaha....

patut exam jumaat haritu, tp tangguh sebab ade satu lagi bab tak habis.....lubrication system..pagi tu habiskan chapter lubrication..ptg tu exam...pastu kembali ke mechanical workshop...praktikal lagi....
hahahahhaha tolong la...aku nk pergi hangar.......
hahahahahhahahahahaha



ape pon ok la dulu takat ni......

1 ulasan:

Rowena Zainuddin berkata...

ooohhh wow~
mcm susah je bunyi dia..
all da best~