Ahad, 29 Jun 2008

sultan sultan art......

ha...kali ni aku nk perkenalkan ngan satu pergerakan segolongan remaje yg sedang sibuk mencari hala tuju hidup dieorng....
dieorang ni sume kawan2 aku ade tu yg aku kenal sejak dr form4 lg...
ni cube korang tgk design2 dieorang.....tak sume design dieorng aku dpt tonjolkan...coz ni je dlu tuk intro...
aku pasti korang nak tgk design2 laen kan.....
nnt la laen kali aku anta post laen.......
dengan rase banggenye aku memperkenalkan sultansultan art design.........









ha tgk dah kan dieorang punye tshirt kan...menarik......sume ni hargenye rm25 je...........
korang bleh dptkan kat gigs2 sekitar slangor n kl......takpon bleh lawat dieorng punye myspace..... http://www.myspace.com/senisultan2 ......ha ni url dieorng...bleh bli pkai pos tau...selamat....

1 ulasan:

lyla berkata...

ngehehehe
blanje la sehelai :P
ngehehe