Rabu, 18 Februari 2009

Geng:pengembaraan bermula



huh dpt gak aku g tgk upin dan ipin kat panggung...bersame2 adi,wan,acan,azlee,din,batuk dan jugak wan ganu....
gak bangge la..citer melayu tuuu...sape kte melayu tak bleh nk buat citer animasi yg menghiburkan....
sebelum pg td takde la mengharapkan citer tu terlalu gempak.cukup la sekadar menghiburkan..

permulaan cerita agak perlahan kerane ingin memparkenalkan watak2 yg ade...setelah suku pertama cerita, segalanye berubah....lebey bnyak kejutan dalam pengembaraan mereka..memang comfirm terkejut...kerana citer ni tak serupa ape yg dikhabarkan...biasenye citer melayu ni indah khabar dr rupe...tp dlm geng ni memng lain...dr care mereka mempromisikan sehinggalah penghasilan...berbeza ngan ape yg org dlm industri slalu buat...ni la melayu...hehehehe tak perlu nk tunjukkn semue part terbaik dan menarik dlm triller coz yg byar tiket nk gak hak eklusif dieorng...
ape pon aku syor kan korng pg tgk kat wayang....kerana ni citer aksi..bukan citer santai...

5 ulasan:

cErItEra'aD berkata...

I'M COMING SOON!!!!!!!!!!!!!!! (CIBAI LA APENG..X AJK GUA G..)

nawzadamha berkata...

betul.betul.betul...
ak pon x xpect citer tu gmpk...
sebb trailer ye simple...tp hkikatny mmg filem mlayu da on da way mngejr kgemilgan..

tengk jgn x tgk...
bg aku citer nie best.

hey ipin,fikir masa depan..!

ali berkata...

ala..aku bkn tak ajak..aku dah bg tag kat ym aku yg aku nk p tgk wayang...k next time.

Adie Waridi berkata...

dah tgk

Adie Waridi berkata...

dah tgk