Jumaat, 13 Februari 2009

perlu ke kita hormat org tua?

ntah aku semakin lame semakin tak faham...tak faham diri sendiri,orang keliling,benda yang mati pon slalu memeningkan.....
umur aku dah 21tahun....aku memng sgt menghormati orng yg lebey tue dr aku....
yg muda pon aku hormat gak...biase la manusiakan......
tp aku tak faham kenape org tua tak faham orang muda macm kita ni....
patut la kan aku tak faham...coz aku tak penah jd tue....
tp orang tua dah penah lalui zaman muda....slalu je cakap "saya dlu pon mcm kamu jugak......."
tp kanape dieorng tak sokong perbuatan kita.....bukan mintak sokongan la...
tp at least jagn la menghalang.........
alhamdulillah mak bapak aku memahami......
tp masalahnye aku dah tak duduk ngan mereka...ade plak orng laen nk jd mak bapak aku plak....
entah la...

2 ulasan:

supi berkata...

sape la y nak jd mak bapak ko tu...mesti odeng ni...
apepon mesti still hormat org tue gak wpon dorg penah jd mude sbb dorg xnak ko jd mcm dy ble da tue nanti..
chow

acan nick of time berkata...

ni kes incik warden ke???