Isnin, 16 Februari 2009

takziah..

ptg td lps siap upload post tuk seronoknye ulu yam tu...tetibe ade mesg samapi.....khabar tak baik yg aku dpt....
ibu salah seorng dr sahabat aku meninggal dunie...
aku tau dlm kul6 ptg...agak lewat...
tak sempat nk junguk karim...oh lupe nk bgatau..sahabat aku tu hanis@karim...
masih terase lg keseronokkn kami d ulu yam semalam....
karim la perancang trip tu....
tak dpt aku byangkan mcmaner perasaan die ketika ini...
seorng ibu...ibu yang dikasihi....
takde ape yg kite bleh buat untuk ubah keadaan...tp kite perlu bg karim sokongan sepenuhnyer...n
jalankan tggungjawab kite sebagai seorng islam la k...
tetibe je aku teingat kat mak ayah aku....
ape yg aku dah buat tuk mereka???
setakat ni takde ape2 pon tindakan yg aku buat tuk mereka...sume tuk aku,aku dan aku je...
terase nak kat rumah skang ni...
peluk mak ayah........peluk cium.....
aku harap aku dpt jd seorng ank yg baik...kerana mereka sesangat baik...
korang pon same k...hargai ibu bapa n keluarge kite....

Tiada ulasan: