Sabtu, 14 Februari 2009

kembara baru bermula....

permulaan kami bermula d hutan kanching.....
tahu tak....ni xtvt pertamak kami...takde pengalaman.peralatan....
memule perjalanan naik atas tu memang la amat sgt penat...lebey kurang 30 mnt mendaki gak la.....
bwak bebarang yg beberat lg...
tp sume tu berbaloi bila dapat lihat keindahan ciptaan ALLAH....

kami ber-7 akan teuskan lg xtvt mcmni dmase hdapan....
tp ade sedikt kekecewaan...pencemaran.........
nak tahu sape yg buat????????????
pencinta alam la yg merosakkan segalanyer...
konon suka pd alam sekitar...
melawat air terjun....
berkelah.....
tp sampah....
tggal je....
sape yg nk kemas....kami kecewa....


kami cuba sedaya upaya kami supaya xtvt kami ini tidak lgsung merosakkan alam yg indah ini....
harap yg laen pon akan lakukan perkara yg sama gak...














kami akan ke gunung nuang pada 27hb ni...ade sesape yg nk bg nasihat...or mgkin nk ikut skali xtvt ni bleh la hubungi sesape antara kami....

4 ulasan:

nawzadamha berkata...

setiap gambar perlu ade description...bru best...klu x orang x tau pe yang di tgk..
bagi kita bende 2, ok la sebab kita d tmpat kjadian...eloborate more...key

cErItEra'aD berkata...

keep it up!

muckraker88 berkata...

nmpaknya da Ad ni pon dah berblogg ek??

klo leh photos susun horizontal cause it's easier not to scroll down -sometimes its tiring

thats wht i thought..nevertheless
keep it up wth ur blog!! ak support jeeridad

acan encem berkata...

bg gua, first trip kita ni bleh kata mnjadi gak la...
gua seronok g ngan korg.
thanks for your commitment.
keep this for more coming expedition...