Isnin, 3 Mei 2010

kl hop-on hop-off


ni kire quick update ar...
tujuan: nak bgtau tentang tawaran yg best n cool giler...

k aku nak bgtau kat korang sume tentang perkhidmatan bus hop-on hop-off kl ni...
tawaran tamat 7hb ni ok...
bayaran tuk warganegara malaysia tidak kira peringkat umur hanya rm10 sahaja...harga biase rm19..
tiket valid 24hours...
klo ko naik kul 6 ptg..sampai 6 ptg esok ko bleh naik lagi...

k ni peta..ade 22 tempat yg wajib anda lawati..nnt ade pelancong @ kawan2 tanye tentang kl, takde la terpinga pinga nak jawab.....

memng berbaloi..aku dah naik sendiri so aku bleh kate best ar...takyah nak membazirkan duit minyak sendiri tu p mane2 tempat menarik kat kl ni...ade 22 stops..kat setiap stop akan ade bus setiap setengah jam...
cool kan perkhidmatan ni...selalunye aku buat tak endah jer bus tu..igt tuk foreigner jer....tak tau plak malaysian lagi murah naik...



k ni gambar kami semase menaiki hop-on- hop-off

so pada sesape yg nak discover kl ni...sila lah...

klik ni tuk p official page hop-on hop-off

sape2 dah naik tu sila la hantar gambar anda tuk perkongsian...moments to remember..

2 ulasan:

AcanCapik berkata...

awat azhar muka gatai sangat? hohoho...

(peng, aku lupa nak gitau, utk komen guna quick reply ni, ko kena guna embed below post, baru jadi. huhu...)

ali berkata...

@AcanCapik

yup adzhar memng excited bergambar ngan sume mat2 n minah2 salleh...hahahahaha
ntah ape2 jer....

tp dieorng sporting...cool

ops...aku try ni...jd tak...