Khamis, 29 April 2010

jom ikut aku


jom semua memeriahkan acara tahunan ni...
dah 2 tahun berturut2 aku pergi..
tahun 2008 aku pergi sebagai tetamu jer...
tahun 2009 aku bukak booth baju kat situ...
tahun2010 aku nak ajak korang join skali...jom ar...
tp tahun ni kne ade pass...so korang daftar ar dulu...
daftar pass 3 hari secera percuma...
aku sediakan link...


daftar tekan sini

ape yg best...

aku tak bleh nak senaraikan...sebab setiap tahun berbeza..tuk remaja memng best...bnyak peluang tuk kite join mane2 xtvt yg selame ni kite tertanya2 kat mane nk joint kan...
wall climbing....
rakan muda...
ade gak jualan gudang...
konsert....

wau...3 hari..korang tgk la mane xtvt yg korang rase best bak pergi...

4 ulasan:

syndrynelf berkata...

thn lps pegi..hehe
mcm2 ad..seswai tuk youth

ali berkata...

@syndrynelf

p daftar tuk dapat pass 3 hari secera percuma...
ajak odeng sekali...
pakse je die...

kasihkuabadi berkata...

cmna nk join?? kak fira dh ada akaun youth say tuh...

ali berkata...

@kasihkuabadi

la akak tekan je link yg saye bg tu..pastu daftar..tkpon bukak page youth..