Selasa, 27 April 2010

projek : kl day out




ok just a brief about this coming project by aliapeng

feuturing

aliapeng
wak
meri
adzhar

discover this small city full of attraction....

catch up the video after final editing...

c u guys



##### update####
k oleh kerana ramai yg tak pasti tentang projek aku kali ni aku try bg penerangan kat sini...
mane yg tanya kat fb tu..aku tak bleh nak terangkan sume..sebab projek ni sesangat lah subjektif....
hahaha

sebenarnye aku nak try buat satu documentary tentang kl...ape yg org lain blom discover tentang kl ni...
aku nak try pakai aplikasi video kat kamera aku..aku tak pernah pon gunekannyer...

untuk turut serta....
amat la dialu alukan..ni bukan outing atau ape...
ni xtvt santai....riadah....dan sempoi..takde peraturan...tp biar la yg pertama ni korang perhatikan dulu perjalanan kami...acan n wan kamu memng di alu alu kan tuk ikut serta...sebab aku bleh explain pkai mulut je...
yg lain tu aku harap aku dapat menarik perhatian korang sebab lepas ni klo aku nk travel negeri lain..aku perlukan korang tuk hosting kami kat sane..tunjukkan tempat menarik...makan best....haaaaa
dapat gambaran kat situ?

k aku rase seganplak...klo fail...hahahahaha
harap berjaya la...aku pon ade team yg amat membantu..kan korang yg bertiga lagi tu....

k sampai di sini sahaja..

6 ulasan:

AcanCapik berkata...

ala peng, gua nak join gak...

izansalleh® berkata...

haish..
buat aku tertanya-tanya je ni..

syndrynelf berkata...

keep it up!

wak itu aku berkata...

name aku da ade upenye
hahahahha

afee ali berkata...

nti wt la lg.nk menyemak jgk.keh3. ^___^

ali berkata...

@ cik kuntum
boleh saja...anda di alu alukan...