Isnin, 27 September 2010

entry tentang muzikal

jarangnye aliapeng update kan....ni la...dah klo update time2 ade mood berblogging jer..sudahnyer...tak update dekat berminggu2....
sebenarnye nk buat entry tentang raye dan rumah terbuka..tp takpe la dulu....
nk share tentang bende ni dulu k...
sebab ni lagi semase..mane la tau bleh pengaruh korang trung tgk sekali..hahahahahahaha

muzikal...hahahahhahaha
tgk tak drama glee????
drama yg terasnye musik...
best gak la...
tp kali ni aku nk citer tentang teater Tun Dr Mahathir Muhammad the musical dan jugak movie Magika



macamner bleh aku terjebak dalam bende ni...hahahahhaha
ni adelah gabungan minat aku terhadap senibina istana budaya dan jugak DrM ni akuminat sgt kan....
so terlanjur tu aku pon layan la teater ni.....
best2...mcmner nk citer yer...nak buat perbandinagn aku tak sure sgt...sebab ni 1st teater yg aku saksikan secara live.......
tp walaupon yg perlama kalinyer...aku berpuas hati.....
dalam 80 percent dari yg diceritakan tu aku tahu dah....ade la beberape buku n artikel tentang DrM ni yg aku suke bace..tp masih ade bende baru yg aku baru tau tentang DrM ni...hahahahhaha
nak tahu?????
tgk la sendiri........
tiket tak mahal la klo korang nk beli yg tak mahal...nak beli yg mahal jd mahal la....
aku rase korang kne try...
yg bestnyer...istana budaya tu sendiri...cantik indah dan mewah....
dswea
dan lain itu...ade lagi.....
cube try pulak tgk citer Magika....
best2.....thumb up for KRU krew.....
cantik, tertarik memng da BoooooooM.....
best dan best...
tak seperti cicak man yg di ura2 gempak tp tak kemana pon...
tp yg magika ni perlu ditonton la..penuhkan panggung tuk citer melayu...citer hollywood kite download jer...
melambak kat internet.......


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ah,dah tgk?
taniah =)
hehe

p/s:ade gmbr x?

shahrin yusof berkata...

1st teater bukan Teater P Ramlee ke yg ko tengok kat MITC Melaka dulu masa matrik?

ali berkata...

shahrin...ops ye lupe...dulu mase minggu orentasi..nak elak p program kite p tgk teater kat MITC kan..yeyeyeyeyeye...so ini menjadikan teater yg kedua ar buat aku..hahahahhaha

tanpa nam:yup hari ahad haritu....beli tiket last minutes...gambar....dalam takde gakbar...tk bleh tangkap gambar...tp mase selepas2 tu ade la sesikit....