Sabtu, 4 September 2010

masjid jamek, jalan tar, pertama complex, sungai wang.......

assalamualaikum salam ramadhan.
pepagi ni aku nk share cerita sebelum korang buat keputusan tuk shopping raye last minutes.
menurut pengalaman aku yg tkde la nk shopping sgt tp pergi gak shopping...
plan asal nk mencari flip flops, butang baju melayu, n seluar pendek jer...
tp oleh keran orang super ramai...
ape pon takde...
bukan takde barang...
takde mood nk membeli......
hahahahahahhahahahahaha
semua orng sibuk membeli belah 
ntah pape...adoi...jln sesak...berhimpit sane sini....
senang kate tak patut pergi...baik la p shopping kat mane2 pasaraya....bukan kat tempat yg terkenal la mcm masjid india, jalan tar, sogo...
tempat2 ni klo pergi waktu2 mcmni korang memng tak bleh nk fokus membeli punye la.....

ade tu ngan selamber je tarik tagan orng tu cube barangan die......
tgk gambar kat atas tu...wan shah ngan mencube produk penjagaan muke....ni bukan carenye....
dah tu siap memaksa beli plak...nasib la kami...klo orang lain dah tentu mengamuk kat situ gak kalau diperlakukan mcm tu...kami tolak ngan sehabis baik..tknk menimbulkan sebarang persengketaan..hahahahahahhaha
hati hati.

pilihan aku tak nafikan...memng banyak..larat tak larat je la tuk memilih......

dah kalau ramai2 pasti ade yang baik dan yang jahat kan...so penyeluk poket, perompak, penyamun pasti ade di mane2 jer...
berhati-hati.....
gambar kat atas tu tak tentu lagi ape kesalahan die...sebab mne aku nk tahu kan...hahahahahahha
tp aku pasti pasti ade kegiatan2 mcm tu kat tempat org ramai ni....

haaaaa terkejut jer?
tgk la kalu dah mcmni...aku nk bawak kuar kamera pon malas....
nk jalan bukan main berhimpit....huish...pendek kate...
tak payah datang.

dapat gak la rase ketenangan..dalam monorail....
tu pon mase magrib..kami berbuke ai je dulu..pastu dah malam sikit baru bedal dinner plate..hahahahahahaha

hasil shopping aku dapat la beli short.....
skang ni palg penting flip flops...ade sesape tahu kat mane nk cari flip flops TEVA.....

hari ni klo rajin aku teruskan pencarian...tp bukan tak tempat same la...hahahahahaha
k selamat membuat persediaan raya...

2 ulasan:

nur 'adli azhari berkata...

seperti biasa,apeng function x ajak

ali berkata...

hahahahahha ad bukan funtion aku..ni funtion karem..aku ngan wan ikut jer..hahahahahahahha

lagipon last minutes punye perancangan...hahahhahahaha

next time k.