Isnin, 22 November 2010

cara mudah untuk kurus dan kekal kurus.

hye,
kali ni aku nak kongsi ngan korang barang baik punyer.....
bende ni dibri name foot patch....
bagus ker???????
k korang slalukan tgk iklan foot patch kat tv kan...
yg ni fungsinye same sahaja....
dan ia dibeli secara pukal oleh saudara akhbar (kawan aku)... so dapat la ngan harge yg amat berpatutan.
yup..aku dah pakai dan bukan sahaja dah pakai....
dalam sebulan jugak la aku pakai tiap2 malam nak tido.
yg aku biase pakai yang standard jer....
tp harini akhbar perkenalkan yg baru pada aku...hahahahahhaha
gold edition dan jugak slimming patch...
mungkin die perli aku kot..
die nak kate yg aku sudah gemok ar tu...
die tak tau bertape payahnye aku nak naikkan berat badan...hahahahhaha
tp foot patch yg aku pakai biase tu memang berkesan....
aku tak tau ape fungsi sebenar..yang aku tau die akan buang toksin2 dalam badan....
tp menurut pengalaman aku yang dah pakai setiap hari ni....
ape jadi?????
tido lena....serius....
bangun pagi tak rase pening dan penat macam tak cukup tido....
pastu bgaun pagi senang nak buang air besar...bgus bende ni....
tu la yg terjadi kat aku...
ye la balik kerja selalunye aku terus g kelab sukan MAS...
maen squash ker, tenis ker....dan tak lame lagi nak start balik maen basketball, so bende ni memang aku kene pakai sebab ia membantu aku tido..
dari segi kesihatan yg pelbagai term2 tu aku tak tau...tp yang aku tau bende ni bagus....
dan skang aku nak cube gold edition ngan slimming patch.....
kalau korang rase berminat korang boleh terus hubungi akhbar.....
aku nak letak no fon die tak elok la...korang boleh tanye no fon die kat aku k klo nak...
harge memng amat murah dan sangat berpatutan....
korang klo nak sample mintak kat akhbar la....
harap 2 lepas die bace post ni dapat la aku sample lagi....dah habis puji...hahahahahhaha



 k ni yg standard punye....
ai didatangkan siap ngan pelekat k.

 golg edition...
aku pakai mlm ni.

slimming patch.


korang kne try gak tau.

2 ulasan:

alipsaad berkata...

ptt la dh kurus

amar haziq berkata...

waa...ni iklan berbayar ke ape ni

hahahaha

=>

http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/