Rabu, 1 Disember 2010

canon 18-55 f 3.4 - 5.6

tajuk memang berbunyi teknikal sikit...
saje jer.......
ubah angin sikit nak cerita pasal lens plak.
k
ni lens pertama aku
sekali la lens ni aku beli mase aku beli kamera aku tu satu tahun setengah yang lalu.
tapi skang aku dah tolak dah lens ni kat sorang mamat yg aku pon tak pasti ape name die.
jualan melalui mudah.com.my
setakat ni dah 3,4 jual beli aku melalui mudah.com.my berjaya
aku harap mamat tu dapat jage lens tu ngan baiknyer.....
hahahhahahhahaha
banyak jase lens tu...
memng orang tak pandang kit lens ni...
tp bg aku ia tetap berguna...
kenape aku jual????
sebab aku dah beli lens baru...
bukan sebab lens ni tak bagus atau ape...
sebab lens baru ni lebey besar range nye dan kit lens punye range pon terdapat dalam lens baru ni
so harap aku dapat improve lagi cara snap aku pasni...
ade, aku ade amek gambar lens ni sebelum aku jual..
sebagai kenang kenangan.......


sekarang lens ni dah ade tuan baru..
aku harap die dapat berbakti pada tuan die macam die dah berbakti pada aku.....

selamat datang 18-200 

terima kasih kit lens.

Tiada ulasan: