Jumaat, 31 Disember 2010

sudah 1.1.11

wah satu bende yg aku sendiri tak percaya bangun pepagi pada tahun baru ni adelah blog aliapeng ni.
tak terpikir aku yg tak serius menulis belog ni dari mula dulu sampai sekarang tapi masih menulis lagi skang ni...hahahahahaha paham....

hahahahahahahahaha
tu la orang kate. klo kite ikhlas buat ape yg kite suke, takde time limit, takde pressure pasti ape yg kite buat tu akan kekal lame. seme la ngan tulis blog ni...
kengkadang tu terase gak nk tulis bende2 kontroversi...tapi itu bukan aliapeng kan....
tajuk boring, isi boring, tapi itu la aku....tpi bile review balik blog ni mesti aku tergelak sesorang...
tapi serius aku tak bace ape yg aku tulis. aku tgk gambar jer...hahahahahahahahahha

so aku pon tak expect korang akan bace tulisan aku ni.

azam??????


huish haritu mase tahun baru hijrah dah perbaharui azam....so kali ni nk perbaharui gak la...
tapi kali ni dari segi duniawi sikit...
hahahahahhaahhahahahaha

tuk tahun 2011 ni aku nak

1. pergi bercuti kat bali @ china @ phuket @ buat umrah
2. nak jadi wedding photographer yg kagum ngan hasil kerja sendiri
3. nak perbaiki skill public relation (PR)
4. nak beli speedlite 580ex
5. nak menjadikan barang gempak sebagai one stop online site yg terkenal


okay cukup la tu....

yg lain2 boleh dipikirkan kemudian.


 ......................................................................................

yg kat ats tu patunye entry untuk tahun ni...
tap ngah tunggu upload gambar nak share ngan korang berkaitan ngan azam aku...
tetibe keluar mesg ni....


space blog dah penuh...
waaaa
ape nak buat ni..
tolong.....


moral down....



tolongggggg.....

hampeh blogspot.....







3 ulasan:

DanieL AdiE berkata...

hai dude...happy new year..

1.1.11
n guess wat... i'm ur 111 th follower..

cool no rite?

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2011/01/sem-baru.html

ali berkata...

wau cool...anyway thanks.....

AcanCapik berkata...

nampaknya nak kena pakai domain lain nih. ngeeeeee... ko upload la kat imageshack, pastu guna code je. pastu penuh imageshack guna photobucket, pastu guna flickr, bla, bla, bla... huhu...