Sabtu, 14 Mac 2009

alhamdulillah.

Hari ni bas rosak.Dua2 plak tu.Alhamdulillah tu bukan sempena bas yg rosak didengki oleh hamba yang ntah mengapa ntah tetibe je nk memotong timing belt bus bus tu...Alhamdulillah aku pada tayar motor aku yg dah betul ngan kipas bilik yg dah kembali berputar...Agak lame gak laporan dibuat.Tp baru skang tindakan diambil.Terlalu lame mase diambil tuk ambil tndakan....Sampaikan td je rumah aku terpakse tukar 7 biji lampu,7starter lampu,2 capasitor kipas.....Ape pon terima kasih kpd cik Warden walau pon lambat sgt ambil tindakan tp akhirnye penanatian aku berakhir...

3 ulasan:

cErItEra'aD berkata...

sape la yang mmbuatkan timing bekt tu putus..mmg ak sayan gl kat die..hehehhe

muhammad hilmi zolkifli berkata...

aku pun sayang jgak kt org yg putuskn timing belt tu... x yah aku susah2 cuci foker haritu... hahahaa

tu la, nk parking free je, mana xnya, dahla parking atas jalan raya,ganggu lalu lintas, dahtu warden lak x pasal2 gi tanya imam masjid, x ke pening imam masjin nk menjawabnya.... hehehee... lawak btol la...

Tanpa Nama berkata...

timing belt kne ptg 2 sbnrnye pengjrn gak ntok dilog..
igt dyeorg bole wat sesuke aty dyeorg je..
nk parkng kt msjd a..
igt msjd 2 tmpt prkg bus je ke..
kalo org2 dilog 2 rajin g msjd 2 xpe gak a..
komen ntok warden..
die mmg byk menolong kite walopon kekdg 2 tndkn dye kite x suke..
tp smue 2 ntok kebaikn kte gak..
so,jgn a kite amek aty sgt ng dye,,
hormat a dye sbgai wrdn n org yg lebih tue dr kite k..