Isnin, 9 Mac 2009

dua tahun dah berlalu...singkatnye waktu.

huh dah 2 tahu rupenye aku tinggalkan melaka bandaraya bersejarah...pd thun 2006/07 aku blaja kat matrik melaka..Sejak dr kuar matrik aku tak pernah lg pg melaka...setakat lalu tu slalu ar....
banyak dah perubahan yg berlaku..sepanjang perjalanan kat sane membuatkan aku terkenang semula saat aku ngan kengkawan sumw mwnghabiskan mase selama setahu lengkap kat negeri tu...aku pg melaka aritu kerna temankan meri ngan mat yie jual bju....
wlau ade sikit kekeliruan mase menjual aritu.kami tetap gambire..huhuhuhu
siap singgah berlumba lg...
tgk ar gegambar ni...

2 ulasan:

iwan nawi berkata...

macam kenal jew name poster 2???
siapela yg tmpal 2??
xrti bhs melayu kew??

Nudinsenin berkata...

apeng2.. matrik ko x ubah cam kotai indon.. hahaha... -mbk-