Jumaat, 27 Mac 2009

ijn

semalam dan kemarin aku agak terkejar kejar nk siapkan bebaju,g kelas ngan nk g melawat anak buah aku yg masuk ijn kerna penyakit jantung berlubang.Name die muhammad naufal muzamil..baru berusia tiga tahun...sakit ni dah diketahui sejak bayi lagi.tapi kne tunggu keadaan yg sesuai tuk melakukan pembedahan...then after umur die dah 3 thun die dijadualkan menjalani pembedahan semalam 26/3/09.masuk je bilik bedah doktor dapati bahawa ade sambuangan laen kat jantung die..sepatutnye lubang kat jantungnye ditampal,akan tetapi keadan jantungnye sekarang merumitkan proses itu.boleh nk tampal tp die akan hidup bergantung pada battery seumur hidupnye.Bayangkanlah kanak-kanak berumur 3 tahun perlu hidup bergantung pg bateri tuk terus hidup.Hari tu doktor bg kata dua, sama ade tampat atau tggu persidangan jantung antarabangsa di australia pd bulan jun nnt tuk tahu kaedah terbaik tu rawa penyakait ni.Keputusan terpulang pada akak aku ngan abang ipar aku la nk tentukan.Dieorng pilih tuk tggu.Aku tak tahu tu keputusan yg tepat ke tak.Tp kite same2 la berdoa agak naufal terus sihat.
Ni ade gambar naufal..doakan kesihatan die k..

2 ulasan:

a p e x berkata...

kesian...sama2 berdoa utk naufal...

supiaref berkata...

peng...
cianye...
doakan naufal cepat sembuh...
amin....
harap mak ngan ayah dy dberi petunjuk utk bwat kputusan tbaek