Isnin, 9 Mac 2009

langkah seterusnya...

huh pagi tu aku bangun lewat.Penat agaknye semalam pg ambil bju kat puchong sampai kul 3 pg.
Bangun je dr tido aku terus siap2 tu pg the mall...
plan aku hari tu memang nk daftarkan syarikat aku tuk jd syarikat yg sah...berdaftar kat ssm..
the mall tu betul2 berdepan ngan pwtc.so tak susah la aku nk kesana....
lepas aku isi borang ade sorang akak ni pinjam pen aku...pas pakai entah kemane die menghilang..pkai kebas je...
dah la tak sume ruang aku isi....ingatkan boleh isi sambil menunggu giliran...buat aku hilang mood je aritu...
Tp ade sesuatu yg aku kagum ariti...nk tau...
huh dieorng kat ssm ni meng cekap...
mcmni la kakitangan awam yg berkaliber...
die punye cpt sampaikan aku pnye no giliran terlepas...ni sume kerana tak bg tumpaun...aku ingat akan lambat lg no aku dipanggil...
Tp takpe..aku ambil lg no bru...lepas sejam daftar aku terus dpt ssm tuk syatrikat aku...sah aku bergelar usahawan bumiputera...doakan kejayaan aku k...

Tiada ulasan: