Sabtu, 21 November 2009

lemon grass cafe

minggu lepas
balik dr kelas hari sabtu
ain mesg
ali ko ade kerje ke ptg ni
aku tkde kerje kot ptg ni
officially la
sebenarnye ade je plan lain...
tp takpe la
dieorng ni nk ajak kuar sebab kami tk jd g tgk graduasi anis kt picc
hahaha anis aku kelas la plak....maaf sesangat
bebudak ni aku tak tahu ape alasan dieorng
then ain ajak aku p tgk wayang kat times square
aku pon gerak la dr rumah kul2 ptg
nasib tak hujan
pusing2 kl sume last2 aku sampai gak
sampai je aku cari ar dieorng
aku sesat
sesat kt dlm times square
ye la
jarang g situ
last2 aku tggu satu tmpat dieorng yg dtg kat tempat aku
tiket wayang ade tp waktu tak sesuai
so batalkan je ar
kiteorng p mkn terus
kat aner???
ni yg aku nk citer kan ni
hahaha sorry la entry memula ni pnjang berjela la plak...
k jom p tgk aku mkn kat
lemon grass




ain dan umi




ain..hahaha...skang blaja kat uitm shah alam..bakal cikgu kimia


aku kerja tgkap gambar dieorg je ar...dah kami ber3 jer...


k skang kite citer pasal makanan plak..
yg kt gambar di atas ni umi dan mkanannyer...
yg ni namenyer aku tk igt...
nmpak mcm lazat sesangat
tp menurut umi
kurang pedas
ye la kami kan org johor
misti suke yg pepedas jer...


dlm2 tak pedas tu die membedal tak toleh kanan kiri pon




ni plak minuman aku
cappucino
harge die rm9.90


makanan umi ni harge die rm9.90


ha yg ni akunyer makanan
asam laksa
memng kick
mantap
hahahaha korang kne try yg ni
cinfirm mantap
hargenyer rm7.90
murahkan...

ni ain nyer makanan
nasi lemak ayam pandan
hargenye tak silap rm8.90
bleh la
klo nk mkn nasi lemak yg originalnyer p la nasi lemak antarabangsa kg baru


harge minuman sini takde ar mahal2 pon...
yg aku oder tu mahal sebab kali ni umi yg belanje
die dah kerje
so bedal je ar
hahahahahaha






dah kenyang kami beborak sampai ptg kot
hahaha
kisah2 lame terungkit kembali
dah 6 thun tk jumpe umi
last skali mase awal 2004


tentang services kat sini plak
kureng sikit la
mane taknyer hantar makanan tak gume dulang langsung
pakai tgn
satu persatu
tu je la kekurangannyer
dr segi deko plak..
huh memng smart
bersih tiptop





tempatnyer bnyak...bukan kat times square jer
umi kate kat putrajaya pon ade
die yg suggest tempat ni kat kiteorng
tak tahu kat anu ts
tgk peta bwh ni




sekitar ts
ramai org tk igt hari tu
sesak memng dah confirm ar


dlm perjalanan balik aku lalu kat bb
jln sesak tahap tk bleh gerak
aku tahu ade konsert tm
memule mls dah nk singgah
dah kul8 kot mase tu
tp oleh kerna tak tahan jaln sesak
aku pon parking je r
g tgk bunkface memekak
hahhaa
skrin besar memng cantik gambarnyer
n pentas pon smart gak






tgk ar
mcmaner aku nk balik..
sementara nk tggu reda jln
aku tangkap ar gambar sekeping due
ni la jln bukit bintang yg tak pernah lengang...

2 ulasan:

AcanCapik berkata...

sedap je gua tengok diorang makan. sape tu peng? makan kat ne?

cik hafiza berkata...

ouh,times square.tmpt menan mse kecik je. :p