Khamis, 5 November 2009

gembira, terharu, terima kasih, sahabat, dan kesedihan



memule aku nk perkenalkan dulu hausemates aku sumer..
dari depan kiri...adi,sharp dan ikromi
berdiri di belakang...din, aku, wan karim dan azlee
hahaha kami dah duduk serumah dekat satu tahun setengah dah..
alhamdullih semua ok jer...bergaduh sesikit tu mngkin ade la...sedangkan lidah lagikan tergigit...

dlm post ni aku nk citer tentang sambutan birthday aku yg tak dirancang...
ni sume hasil kepale giler2 hausemates aku....



mase mlm 5hb tu aku,wan shah,odeng ngan meri p mkn kat restoran duduk sebaris gulam mee...gambar wan ngan mei aku tak ambil pon...odeng duduk sebelah aku..tu yg aku snap die..gambar mlm tu pon tak bnyak sgt....



hahaha menu kami hari tu sup tulang...



tomyam dan lauk2 biase bersama nasi putih...
thanks tuk dieorng sume ni....hahahahaha
kenyang mase tu memg tak igt ar....

malam tu berakhir kat situ...call dr keluarge dan rakan2 yg menyucapkan aku sambuat dgn rase terima kasih...ade yg mesg, via fb,myspace,friendster n kat metc yg ucap direct pon ade gak..thanks ar sumer....semoge hidup korang pon akan jd mcm ape yg korg doakan tuk aku...

tp...aku pelik budah rumah aku sorng pon tak ucap kat aku..wan karim ade ar melalui fb...huhuhuhu dieorng tak igt kat aku...huuuuuu....



5hb..malam tu aku risau klo kne roll call semua...coz ramai nk campak aku dlm kolam...
alhamdulillah wakil jer...tp...
sharp dtg kat katil aku suruh aku wakil...aku dah mls n aku ckp aku tknk g...
die plak bleh membebel2 kat aku...aku pon redha je ar g..dah kene basuh ngan sharp slalu tak turun roll call...aku pon g ar rll call....


balik roll call..
aku ngan cakap ngan suami kak ini dlm fon...
balik jer...nk bukak pintu...eeehhh pintu kunci...aku pon ketuk ar...
terus berborak ngan suami kak ina...pastu dieorng bukak jer pintu berderai telur ayam atas kepale aku...hampeh..tepung pon dieorng bedal gak...
huhu dengan mate trbukak...hp kat telinga...terpinga2 aku jdnyer....



rupe2 nyer wan ngan din kuar td...aku tak perasan pon dieorng takde kat rumah...aku balik terus mandi n lepak atas katil....
terkena aku....



hahaha siap ade kek lg...thanks sekali lg..terharu pon ade gak...hahahaha





ayam panggang pon ade...huh sedap2...



takkan aku kene sesorng kan....msti ade teman....




ice cream...huhuhuhuhuhu thanks











akibatnyer...porak perande rumah...hahaha



klo warden tahu dinding die ni kne telor..
misti masak kiteorng kne bebel...





mangsa utama...terkena...





sediri buat sendiri basuh...kerjasama...so memalam tu kami kemas rumah...bau telor memng tak hilang lg....





group pic lepas dah siap kemas rumah sumer....



eh luper nk citer...kat gambar ni kurang sorang...ikromi...die balik kampung...mase ni adik die sakit..
icu...sakit appendik....
tp mase aku tulis post ni...adik die baru meninggal dunia awal pg td kul 5.30 pg...
al- fatihah...
aku sempat berjumpa adik die mase kami pg travel belah utara dulu...
tak sangka tuhan lg sayang die...kromi aku harap ko tabah k....

k sampai sini dlu la k...

bye...

4 ulasan:

nawzadamha berkata...

hahha...mmg kitaorg da plan pown,n x nak wish ko awal2,sume wat x taw je..tp sebenarnya kitaorg igt sgt kat ko...huhu..

thanks to god,sume yg dirncg ,menjadi..!

one more time..happy belated birthday..

nawzadamha berkata...

n sori kat cake tu x leh tulis name...coz it's covered by jelly...

ali berkata...

hahaha...time kasih skali lagi....tak terucap time kasih aku kat korang....time kasih...

FdausAmad berkata...

Salam,

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua. Rilek rilek.

selambe.