Selasa, 10 November 2009

‘Howling at the New Moon’


ni memng bukan 1st time aku bercerita tentang film.sebab entry aku yg lepas2 pon ade gak aku cerita pasal film yg aku tgk...tp kali ni agak berbeza sebab aku cerita dlu sebelum aku tgk citer ni...layak plak kan..korng dah tgk blum twillight yg 1st dlu...mase dieorng baru berkenalan...romantik habis...pastu mcmaner edward selamatkan bella..penuh aksi...kali ni lg bnyak aksi yg pasti kite semua tertunggu tunggu...aku tgk dah triller die..nak tgk klik sini..twillight new moon di pawagam bermula 26 november 09....confirm korng nk tgk..cerita ni simple...haaa simple la sgt kan...cinta antara 2 orng...yg buat rumit dieorng ni dr dua dunia berbeza, bella manusia biasa dan edward adalah vampire...yg menarik plak...ade plak kwn lame bella yg muncul kali ni...sama2 kita saksikan mereka melawan emosi untuk memberi yg terbaik demi insan yg tercinta..mcmaner berminat?
k aku sediakan link2 tuk korng tempah tiket awal k...
golden screen cinema-gsc
cathay cineplax
tanjung golden village-tgv

nak lg maklumat klik link bwh ni...
wikipedia


Tiada ulasan: