Rabu, 23 Jun 2010

do or dies

hahhahaha baru balik dari tgk england mara ke suku akhir ngan maruah kembali...bangga aku jap..hahahahahaha
pakai baju baru...hahahahha jersey england yg aku beli dari rakan teknik aku ni sampai petg td..sempat aku tgk kemengan england ngan baju jersey tersarung kat badan....dah due kali seri..menghampakan..kire td tu last chance...meng pergi suku..kalah bungkus...balik england..mintak maaf kat peminat..mintak maaf kat aku ni klo kalah k td..hahahahaha aku drag wan shah p tgk kat hartamas....metc ni senyap malm ni..mungkin mood exam kot esok.

mcm biase arr...mlm2 exam ni amat la penting tuk last minutes punye preparation..ade tu tunggu last minutes baru nak bace....bijak2 korang ni..aku aku confirm lingkup...semoga berjaya tuk semua yg amek emam human factors esok k....

do or die ni memng bagus..terbukti ngan 3 game england kat world cup...dieorng ni antara fav tuk meng world cup..klo tak takkan aku sokong dieorng ni klo aku tahu tak bleh gi jauh kan...tp 1 game green buat hal...2nd game macam hilang sentuhan....dah last chance lwn slovania...wak slovania k bukan slovakia...lage chance ni klo tak buat dieong bungkus...atau pon DIE..klo meng...dapat masuk suku..dan dah dapat pon....kite ni memng perlukan pressure la baru boleh buat ape2 ngan baik...

amek contoh yg lagi dekat la...aku seniri..exam bulan depan..so skang ni aku bukak module..paling hebat dapat la 5,6 pages...pastu..ngantuk la, lapar la, nk update blog la...ntah pape..cube mase mlm exam...sume bende aku nk bace mlm tu gak..satu module tu pon boleh habis..huhuhuhuhu manusia...

nak share gambar ex-classmate aku ni..fauzan..minggu lepas aku dejemput tuk p tgk die dapat tauliah....
ngah syok2 tgk dieorng amek sijil ala2 graduation day..aku terperasan muka yg agak familiar..rupe2 mak bapak die..dulu aku pernah jumpe mak ayah die...so kenal la..bapak die pensyarah matematik kat utm...mcm tak caye je fauzan ni dulu mase sekolah buakn maen lagi malas ikut serta xtvt koko..skang ni siap berpangkat lagi..hahahahahahhaha..tahniah...

Tiada ulasan: