Jumaat, 11 Jun 2010

happy award & glam blogger award

hye...aku terima award ni dr cik sue...hahahaha happy tu memng la...tp part glam tu..hahaha glam ker????
takpe mudah mudahan..aliapeng.blogsppot ni glam ngan care die yg tersendiri....




1) kenapa kamu suka blogging?
sebab aku buat banyak benda dalam hari2 aku..sampai kan aku sendiri lupe ape yg aku dah buat semalam...
so tuk elakkan semua memori aku hilang...aku tulis kat blog..hahahaha
tak pon klo ditakdirkan aku hilang ingatan...hahahah nak recall balik...senang..just bace blog ni...nnt aku igt la sape aku...

2) adakah kamu bhgia dgn kehidupan kamu skrg??
bahagia tu ye la..tp bnyak lg bende tak settle...bile nak habis blaja ni yg buat rase mcm beban sgt....
keluarge ngan kawan2 yg buat hidup aku lebey bermakne..hahaha

3) apakah impian kamu 5 tahun akan datang?
5thn aku dah 27...so insyallah aku dah jali license aircraft engineer LAE,
pastu mungkin dah start plan settle down....

4) siapakah 0rang yang sentiasa kamu inginkan berada di sisi kamu...?
mak bapak aku..kuarge...kawan2...
5) pendapat anda mengenai award ni
ok la...award ni or tag2 ni mcm lebey mengeratkan lagi ikatan antara blogger kot....

Tiada ulasan: