Khamis, 17 Jun 2010

mtv asia world stage live in malaysia again....

ok semua ni kirenye post pemberitahuan la...
hujung bulan julai ni akan diadakan konsert yg super gempak...mane tak gempak..tgk la line up die...
walaupon tak sehebat lasy year punye line up...mungkin aku kurang minat ngan dieorng kali ni...
tp aku percaya garai giler fans dieorng kat malaysia ni yg pastinye tergila2 nk tgk dieorng live depan mate...

k ni la die line up nyer

ketty perry

wonder girls

tokio hotel

our local act : bunkface



k mcmner nk dapatkan tiket?

aku pon takde tiket lagi ni
meh kite same2 dapatkan....

tiket tidak dijual...
tp nk dapat bapak payah...

so sape2 dah dapat tu bg la kt aku satu k....
aku nk p gak..kite p sesame k...

n link tuk dptkan tiket
korang usha usha la k..




k selamat mencuba....

Tiada ulasan: