Khamis, 14 Januari 2010

tengah belajar kot...

hye sume sekarang ni aku ngah berpuase tuk update blog..hahaha bukan ape..menghormati peperiksaan yg bakal menjelang...
ni pon kire aku dah langgar janji pada diri sendiri..hahahha
isnin ni ade exam...seram beb..module7.....ade 2 soklan essay..tu yg maut tu...ape agaknye kuar exam....
klo tahu kan senang...ni tidak...melambak nk kne bace....tgk ar module kat bwh ni..setbal tebal tidak....acan, yan , batut sume nampak mcm dah bersedia..minhat takyah kate la kan..yg lain lain tu lg la...huh seram aku berada sekelas ngan dieorng sume ni...masing2 bukan setakat nk lulus jer....semua klo bleh nk dapat 100% jer..aku la yg terkapai2 nk samekan standart aku ngan dieorng..ape yg korang makan ni sampai sebegini hebatnyer...ape pon aku harap kite same2 lulus ngan cemerlangnye nnt...lepas ni mgkin akan berpecah kelas...ade yg pg avionic ataupon mekanikal...aku akan ke kelas mekanikal...alhamdulillah capt terima penolakan aku masuk avionic...tak minat la eletrik.....
ape pon korang doakan aku dapt jawab ngan lulusnye tuk 2 essay n 80 mcq...

eh luper nk bg kredit kat instuctor...mereka ni la yg ajar aku tuk module 7 ni...semua otai2...
malaysia airlines, airod, tudm semua dalam gengaman diorang..thanks to:
Mr Misni
Mr Hassan
En Wan Idris

9 ulasan:

AcanCapik berkata...

apeng menggunakan nama aku! haha... byk a ko dah ready. emosi terganggu nih, tak dapat tumpukan perhatian. wakakaka...

tae-har berkata...

woohoo..tebal giler..
baling hanjing leh kiok trs 2..haha

ali berkata...

acan ni tergolong dlm golongan genius...hati kaco pon aku harap preparation ok....ala can...ape risau...nnt ko bleh fly g melawat die ape...

ali berkata...

teha...takde la tebal sgt...heheheh...ade la dlm 700 pages...mabuk aku bace...

nur 'adli azhari berkata...

cayorkkkkkkkkkkkkkkk

AcanCapik berkata...

time ojt gi lawat dia? oh tak tau la aku camne. huhu... kena ajak ko kut, jd photographer. muahaha...

Tanpa Nama berkata...

hoh..700 pages??
siut lah...ha3
gudlak then...(^^)

ali berkata...

yup 700 lebey termasuk nota2 tambahan...tp selase ni seksaan dah habis...mula ngan seksaan baru...tp best...gas turbine engine plak....

tgkpikirtulehpikirbcepikir berkata...

all da best of luck...
struggle habis2 tau